Znajdujesz sie tutaj: Strona główna
Informacja: Twoja przeglądarka nie akceptuje ciasteczek (cookies). Aby dodawać produkty do koszyka a następnie je zakupić włącz obsługę ciasteczek w twojej przeglądarce.

 

1- Realizacja zamówienia

  • Zamówienia można złożyć na stronie sklepiku www.orchidsklepik.pl. Zamówienia przyjmowane są także na piśmie ? listownie, faksem lub pocztą elektroniczną (e-mail).
  • Prosimy pamiętać o podaniu na zamówieniu swojego numeru telefonu, faksu lub adresu e-mail.
  • Po wysłaniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail?em lub telefonicznie potwierdzenie o dostępności roślin.
  • Po potwierdzeniu dostępność, jeśli wybrałaś/eś opcje zapłaty przelewem, prosimy o dokonanie przelewu na nasze konto.
  • Informacje o koncie można znaleźć w dziale "Skontaktuj się z nami"
  • Po potwierdzeniu dostępność zamawianego produktu;
  • W przypadku roślin dostawa dotyczy tylko sezonu wysyłkowego od wiosny do jesieni i jeśli pozwala na to pogoda;
  • Dostawa tylko w dni robocze;
  • W zamówieniach gdzie wybrana została forma płatności przelew zamówienie zostaje zrealizowane po otrzymaniu wpłaty.

 


 

2- Informacje o wysyłce

  • Podane ceny nie zawierają kosztów wysyłki.
  • Od listopada do marca rośliny wysyłane są jeśli pozwoli na to pogoda.
  • Doręczanie roślin na terenie Polski: wysyłka kurierska ?Pocztex? (w ciągu 24 godzin) lub ?Pocztą priorytetową? w terminie podanym przez Pocztę Polskę.
  • Doręczanie akcesoriów na terenie Polski: ?Poczta zwykła? w terminie podanym przez Pocztę Polskę.

 


3- Reklamacje

Reklamacja dot. roślin:

Deklaracja: OrchidSklepik zobowiązuje się do wysyłania roślin zdrowych, czystych od chorób i szkodników i z rozwiniętym systemem korzeniowym, który pozwoli na dalszy rozwój rośliny. W związku z powyższym:

  • Reklamacje muszą być składane w formie pisemnej i wysłane pocztą, faxem lub e-mailem w dniu odbioru przesyłki;
  • Rośliny muszą być zapakowane w firmowe opakowanie, w którym były do Ciebie wysłane i odesłane przez Pocztex najpóźniej 1 dzień po odbiorze przesyłki.
  • Jeżeli przypadkowo została wysłana chora roślina wyślemy Ci nową (tego samego gatunku) i pokryjemy koszty przesyłki.
Reklamacje dot. przesyłki:

Deklaracja: OrchidSklepik zobowiązuje się do starannego sposobu pakowania, aby zabezpieczyć towar przed uszkodzeniem. Jednak Jeśli otrzymasz przesyłkę z uszkodzonym opakowaniem:

Sprawdź zawartość swojej przesyłki natychmiast po jej otrzymaniu!

  • Za ewentualnie uszkodzenia mechaniczne w transporcie z winy przewoźnika nie odpowiadamy.
  • Jeśli paczka jest uszkodzona w transporcie należy ją otworzyć przed kurierem i sprawdzić czy zawartość nie została również uszkodzona.
  • W przepadku uszkodzenie towaru należy napisać protokół uszkodzenia, który jestsporządzany przez kurier. Należy szczególnie zwracać uwagę na treść dot. staranności pakowania. Jeśli Państwo podpisujecie się pod tym, że paczka nie została odpowiednio zapakowana, firma kurierska nie uwzględni reklamacji pomimo tego, iż paczka była wyraźnie uszkodzona w transporcie.
Procedurę reklamacyjną można znaleźć na stronach PocztexPoczta Polska.

 


 

4- Ceny

  • Obowiązują ceny podane w katalogu w dniu złożenia zamówienia.

 


 

5- Oferty specjalne

Specjalne zestawy promocyjne

Zalety zamówienia specjalnego zestawu:
  1. Specjalne niższe ceny - NAWET do 40%!!!
  2. Wysyłka natychmiastowa (po potwierdzeniu dostępności)*

* Nie obowiązuje po wyczerpaniu zapasów jednej lub więcej roślin z zestawu.

  • Nie można zamieniać roślin pomiędzy zestawami promocyjnymi.

Promocje dla Stowarzyszeń

  • Stowarzyszenia miłośników storczyków w Polsce mogą otrzymać 5% rabatu na wszystkie produkty zamawiane w OrchidSklepik-u. Dodatkowo 5% wartości zamówienia może otrzymać osoba zajmująca się zbieraniem zamówień od członków stowarzyszenia. Aby skorzystać z promocji należy spełnić następujące warunki:
  1. Członkowie formalnie są zarejestrowani w stowarzyszeniu i mają uregulowaną składkę członkowską.
  2. Członkowie składają zamówienie poprzez stowarzyszenie.
  3. Stowarzyszenie deleguje jedną osobę w celu zbierania, składania, odebrania i doręczania zamówienia.
  4. Członkowie mogą skorzystać z 10% rabatu ma wystawach storczykowych po warunkiem, że okażą aktualny dowód członkostwa.
  5. Płatności dokonuje stowarzyszenie za wartość całego zamówienia.
  6. Płatność przelewem na konto Orchidsklepik po odebraniu zamówienia.
  • Promocji dla stowarzyszenia nie można łączyć z innymi promocjami w OrchidSklepik-u o charakterze okazjonalnym ani z zestawami specjalnymi oraz z rabatem opisanym w dziale promocje ogólne.
  • Stowarzyszenia korzystające z niniejszej promocji nie mogą jednocześnie skorzystać z programu ?Kącik Wiernego Miłośnika? w "Twoim Kąciku Storczykowym?

 


 

6- Recenzje

  • Orchid Sklepik rezerwuje sobie prawo usunięcia umieszczonej recenzji jeśli uważa, że treść jest nie zgodna z celem informacyjnym tego forum, ma zawartość obraźliwą dla osób trzecich lub jest zamieszczona w celach promocyjno reklamowych.

 


 

7- Ochrona danych osobowych

  • Pozostawienie w serwisie OrchidSklepik danych osobowych oraz e-mail jest warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia, dokonania subskrypcji w serwisie i otrzymywania biuletynu ?Nowości w OrchidSklepik-u?.
  • W każdym momencie można zrezygnować z chęci otrzymywania biuletynu - wystarczy wysłać e-mail na adres kontak@orchidsklepik.pl lub zmienić ustawienie w dziale ?Opcje Mojego Konta? w serwisie ?Twoje Kącik Storczykowy?.
  • Wszelkie dane wpisane przez klienta nie są przez nas udostępniane innym firmom lub osobom trzecim bez wiedzy i zgody klienta. Dane są przechowywane zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych, DU nr 133 poz. 883. Administratorem danych jest firma Orchid Sklepik, mająca swoją siedzibą w Mińsk Mazowiecki 05-300 przy ul. Warszawskiej 161/205. Dane te są wykorzystywane na potrzeb realizacji zamówienia oraz celów marketingowych i promocyjnych realizowanych przez Firmę Orchid Sklepik.
  • Na zmiany w polityce ochrony prywatności serwisu Orchid Sklepik może wpłynąć rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych, oraz rozwój naszego serwisu internetowego. O wszelkich zmianach będziemy informować na naszych stronach.
  • Nie odpowiadamy za zasady ochrony prywatności stosowane przez właścicieli stron, do których linki znajdują się na stronach serwisu Orchid Sklepik. Zachęcamy użytkowników do zapoznania się z treścią oświadczeń o ochronie prywatności umieszczonych na stronach partnerskich, szczególnie jeśli gromadzą one dane osobowe.
  • Wszelkie uwagi dotyczące działania polityki prywatności należy zgłaszać na adres:kontak@orchidsklepik.pl.

 


 

8- Copyright

  • Prawa autorskie do zdjęć oraz tekstów są własnością Orchid Sklepik lub ich właścicieli którzy indywidualnie pozwolili nam na ich opublikowanie w serwisie internetowym Orchid Sklepik.
  • Możesz kopiować i drukować zdjęcia i inne informacje jedynie w celach prywatnych i niekomercyjnych. Nie możesz zmieniać wyglądu obrazków lub treści bez pozwolenia Orchid Sklepik lub autora tych materiałów
  • Rozpowszechnianie, modyfikacja oraz wszelka inna eksploatacja materiałów objętych prawem autorskim wymaga zgody właściciela tych praw, zgodnie z ?Ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r?.
  • Nazwy firm, ich znaki towarowe, loga i ilustracje produktów użyte na stronach sklepu, należą odpowiednio do ich właścicieli i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych oraz nie mogą być kopiowane bez zgody ich właścicieli.

 


 

9- Twój Kącik Storczykowy

Administracja konta

  • Twój Kącik Storczykowy (TKS) to bezpłatny zestaw praktycznych narzędzi administracyjnych dla subskrybentów serwisu OrchidSklepik.
  • Administrator serwisu OrchidSklepik może zmienić lub poprawić funkcjonalność narzędzi w TKS a również powiadomić subskrybentów o zmianach wprowadzonych w narzędziach lub poszczególnych kontach.
  • Administrator serwisu OrchidSklepik ma prawo usunąć lub zablokować nie aktywne konta który były nie wykorzystywane w okresie nie krótszym niż 6 miesięcy od daty ich założenia.
  • Blokada konta może również nastąpić jeżeli wprowadzone przez klienta dane osobowe uważa się za nie prawidłowe i uniemożliwiające realizacje zamówienia.

Newsletter

  • Administrator serwisu OrchidSklepik może odwołać opcje otrzymywania newslettera jeśli wprowadzony przez klienta adres e-mail okazuje się nie prawidłowy.

Moja lista wymarzonych.

  • Moja lista wymarzonych (MLW) to narzędzie dla subskrybentów TKS. MLW została stworzona dla klientów OrchidSklepik-u którzy szukają wymarzonego storczyka albo kilku konkretnych gatunków. OrchidSklepik chce pomóc w realizacji marzeń.
  • Wpisanie storczyka na listę oznacza prośbę do OrchidSklepik-u abyśmy szukali wpisanej rośliny o tej samej nazwie dla Ciebie. W tym celu OrchidSklepik będzie sprawdzał dowolnie listę ?wymarzonych? storczyków wpisanych przez subskrybentów ?Twojego Kącika Storczykowego?
  • Wpisanie storczyka na listę nie zobowiązuje do jego zakupu.
  • OrchidSklepik nie gwarantuje sukcesu w znalezieniu ?wymarzonych? storczyków.
  • Wpisując storczyka na listę, wyrażasz zgodę aby OrchidSklepik skontaktował się z tobą drogą telefoniczną lub poprzez e-mail w celu konsultacji przed ewentualnym zakupem.
  • OrchidSklepik ma prawo zmienić listę storczyków ?wymarzonych? jeśli po miesiącu czasu po udostępnieniu jednej lub więcej roślin na liście subskrybent nie wyraził zainteresowania zakupem.

Kącik Wiernego Miłośnika

  • Kącik Wiernego Miłośnika (KWM) to program lojalnościowy stworzony dla subskrybentów ?Twojego Kącika Storczykowego?
  • Program (KWM) polega na zbieraniu punktów, które można wymienić na kupon rabatowy przy następnym zakupie.
  • Punkty można zbierać za każde zakupy składane w serwisie Internetowym OrchidSklepik. Za każde wydane 100 zł doliczany jest jeden punkt.
  • Punkty są automatycznie doliczane po realizacji każdego zamówienia.
  • W każdej chwili klient może zapłacić punktami albo odliczyć od wartości koszyka przed złożeniem zamówienia.
  • Punkty można wymienić na kupon rabatowy po zebraniu pierwszych 5 punktów i po każdych kolejnych 5 punktach np. jeśli zbieraliśmy 7 punktów można wymienić tylko 5. Dwa pozostałe zostają i kumulują się przy następnym zakupie.
  • Koszty wysyłki nie sumują się do wartości zamówienia tj. Jeżeli w zamówieniu koszty wysyłki są 16.50 zł a zamówione produkty mają wartość 199 zł doliczony będzie jeden punkt.
  • Punkty mają wartość rosnąca według poniższej tabeli:
5 pkt = 10 zł
10 pkt = 30 zł
15 pkt = 60 zł
20 pkt = 100 zł

 

Orchideoteka

  • Orchideoteka to bezpłatne narzędzie stworzone dla subskrybentów ?Twojego Kącika Storczykowego?
  • W ?Orchideotece? subskrybent może stworzyć prywatną bazę danych storczyków z własnej kolekcji. W bazie danych będą podstawowe informacje o danym storczyku, również można będzie wpisywać przydatne informacje o okresie kwitnienia lub osobiste uwagi.
  • ?Recenzje? pozwalają w praktyczny sposób na wymianę informacji pomiędzy subskrybentami o roślinach, które mają w kolekcjach.
  • Dodatkowo, przez administratora będą dodawane arkusze uprawy do każdego zakupionego storczyka w OrchidSklepik-u. Jeśli informacja o uprawie danego gatunku nie będzie dostępna będziemy ją zastępować informacją ogólną o danym rodzaju albo o najbardziej zbliżonej pod względem odpowiednich warunków rozwoju rośliny.
  • Informacje o uprawie znajdujące się w arkuszach nie są ?instrukcją obsługi? ani gwarancją sukcesu. Sukces w uprawie w warunkach amatorskich jest kwestią indywidualną i uzależnioną od zapewnianych roślinie warunków.

Konkursy

  • ?Konkursy? to program co-miesięcznego losowania dla subskrybentów ?Twój Kącik Storczykowy?
  • Aby wziąć udział w losowaniach wystarczy mieć konto w ?Twój Kącik Storczykowy? i dokonać zakupu za minimalną kwotę 100 zł bez kosztów wysyłki.
  • Losowanie dokonywane jest automatycznie przez serwer w Radomiu 1-go każdego miesiąca. Do losowania zostają wybierane zamówienia z poprzedniego miesiąca które spełniają powyższe warunki.
  • Nagrody są ogłaszane z góry pierwszego dnia każdego miesiąca na stronie www.orchidsklepik.pl
  • Osoba wybrana jest informowana mailem o rezultatach losowania. W mailu podany będzie klucz z którym będzie można odebrać nagrodę. Klucz jest jednorazowy i po dokonaniu wyboru traci wartość.
  • *Po dokonaniu wyboru nie można wymienić nagrody na inną. Również nie jest możliwa wymiana nagrody na jej wartość w złotówkach lub produkt o tej samej wartości z sklepiku.
  • Za koszty wysyłki płaci klient. Forma wysyłki jest standardowo wybierana przez klienta jak przy składaniu zamówienia w sklepiku.
  • Nagrody będą wysłane tylko gdy wygrane zamówienie ma status ?zrealizowane?. Jeśli zamówienie ?Oczekuje na realizacje? nagroda będzie wysyłana razem z ?wygranym? zamówieniem.
  • Jeśli ?wygrane? zamówienie ma wartość powyżej stu złotych ale przed realizacją klient rezygnuje z jednego produktu powodując zmianę wartości zamówienia na poniżej 100 zł, klient traci prawo odbioru nagrody.
  • W przypadku upominków imieninowych, klient może otrzymać go tylko raz w roku.