Regulamin

Sklep OrchidSklepik, z siedzibą 98-100 Łask, Łopatki 9, , prowadzi sprzedaż roślin i towarów ogrodniczych za pośrednictwem strony internetowej www.orchidsklepik.pl

 

 

Właściciel witryny OrchidSklepik:

OrchidGarden & OrchidSklepik Justyna Papuga 

Sienkiewicza 50

98-100 ŁAsk

NIP: 5342314922

REGON: 141413840

 

1- Realizacja zamówienia

  • Zamówienia można złożyć na stronie sklepiku www.orchidsklepik.pl. Zamówienia przyjmowane są także na piśmie – listownie, lub pocztą elektroniczną (e-mail).
  • Prosimy pamiętać o podaniu na zamówieniu swojego numeru telefonu, faksu lub adresu e-mail.
  • Po wysłaniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail lub telefonicznie potwierdzenie o dostępności zamówionego towaru.
  • Po potwierdzeniu dostępność, jeśli wybrałaś/eś opcje zapłaty przelewem, prosimy o dokonanie przelewu na nasze konto.
  • Informacje o koncie można znaleźć w dziale "Skontaktuj się z nami"
  • W przypadku roślin dostawa dotyczy tylko sezonu wysyłkowego od wiosny do jesieni i jeśli pozwala na to pogoda;
  • Dostawa tylko w dni robocze; zamówienia realizujemy od poniedziałki do czwartku, wysyłka następuje  w ciągu 1-5 dni roboczych od momentu otrzymania wpłaty
  • Zamówienia z opcją zapłaty za pobraniem wysyłamy w ciągu 1-5 dni roboczych od momentu wpłynięcia zamówienia

 


 

2- Informacje o wysyłce

  • Podane ceny nie zawierają kosztów wysyłki.
  • Rośliny wysyłane są cały rok, jeśli temperatura utrzymuje się powyżej 0st. C. Zimą przy dużych mrozach wyysłki roślin są wstrzymywane.
  • Doręczanie zamówień na terenie Polski: wysyłka kurierska  (w ciągu 24 godzin od momentu wysyłki) lub “Pocztą” w terminie podanym przez Pocztę Polskę.

 


3- Reklamacje

Deklaracja: OrchidSklepik zobowiązuje się do wysyłania roślin zdrowych, wolnych od chorób i szkodników i z rozwiniętym systemem korzeniowym, który pozwoli na dalszy rozwój rośliny. W związku z powyższym:

  • Reklamacje muszą być składane w formie pisemnej i wysłane pocztą, faxem lub e-mailem w dniu odbioru przesyłki;
  • Jeśli roślina nie spełnie Państwa oczekiwań, są widoczne szkodniki lub choroby, przez przezroczystą doniczkę nie widać żadnego zdrowego korzenia - w takich wypadkach rośliny należy odesłać. Wyrywanie roślin z podłożą, przesadzanie i inne tego typu zabiegi będą traktowane jako złamanie "gwarancji" i w takich przypadkach reklamacje nie będą uwzględniane
  • Podstawą do zwrotu pieniędzy jest odesłanie towaru
  • Rośliny muszą być zapakowane w firmowe opakowanie, w którym były do Ciebie wysłane i odesłane najpóźniej 1 dzień po odebraniu przesyłki (oprócz sobót, niedziel i Świąt).
  • Jeżeli przypadkowo została wysłana chora roślina wyślemy Ci nową (tego samego gatunku) i pokryjemy koszty przesyłki, lub w przypadku braku rośłiny tego samego gatunku zostaną zwrócone pieniądze

 

Deklaracja: OrchidSklepik zobowiązuje się do starannego sposobu pakowania, aby zabezpieczyć towar przed uszkodzeniem. Jednak Jeśli otrzymasz przesyłkę z uszkodzonym opakowaniem:

Sprawdź zawartość swojej przesyłki natychmiast po jej otrzymaniu!

  • Za ewentualnie uszkodzenia mechaniczne w transporcie z winy przewoźnika nie odpowiadamy.
  • Jeśli paczka jest uszkodzona w transporcie należy ją otworzyć przed kurierem i sprawdzić czy zawartość nie została również uszkodzona.
  • W przepadku uszkodzenie towaru należy napisać protokół uszkodzenia, który jest sporządzany przez kurier. Należy szczególnie zwracać uwagę na treść dot. staranności pakowania. Jeśli Państwo podpisujecie się pod tym, że paczka nie została odpowiednio zapakowana, firma kurierska nie uwzględni reklamacji pomimo tego, iż paczka była wyraźnie uszkodzona w transporcie.
Procedurę reklamacyjną można znaleźć na stronach DHL i Poczta Polska.

 


 

4- Ceny

  • Obowiązują ceny podane w katalogu w dniu złożenia zamówienia.

 


 

5- Oferty specjalne

Specjalne zestawy promocyjne

Zalety zamówienia specjalnego zestawu:
  1. Specjalne niższe ceny - NAWET do 40%!!!
  2. Wysyłka natychmiastowa (po potwierdzeniu dostępności)*

* Nie obowiązuje po wyczerpaniu zapasów jednej lub więcej roślin z zestawu.

  • Nie można zamieniać roślin pomiędzy zestawami promocyjnymi.

 


 

6- Recenzje

  • Orchid Sklepik rezerwuje sobie prawo usunięcia umieszczonej recenzji jeśli uważa, że treść jest nie zgodna z celem informacyjnym tego forum, ma zawartość obraźliwą dla osób trzecich lub jest zamieszczona w celach promocyjno reklamowych.

 


 

7- Ochrona danych osobowych

 


 

8- Copyright

  • Prawa autorskie do zdjęć oraz tekstów są własnością Orchid Sklepik lub ich właścicieli którzy indywidualnie pozwolili nam na ich opublikowanie w serwisie internetowym Orchid Sklepik.
  • Możesz kopiować i drukować zdjęcia i inne informacje jedynie w celach prywatnych i niekomercyjnych. Nie możesz zmieniać wyglądu obrazków lub treści bez pozwolenia Orchid Sklepik lub autora tych materiałów
  • Rozpowszechnianie, modyfikacja oraz wszelka inna eksploatacja materiałów objętych prawem autorskim wymaga zgody właściciela tych praw, zgodnie z “Ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r”.
  • Nazwy firm, ich znaki towarowe, loga i ilustracje produktów użyte na stronach sklepu, należą odpowiednio do ich właścicieli i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych oraz nie mogą być kopiowane bez zgody ich właścicieli.

 


Newsletter
  • Administrator serwisu OrchidSklepik może odwołać opcje otrzymywania newslettera jeśli wprowadzony przez klienta adres e-mail okazuje się nie prawidłowy.