Regulamin

Sklep OrchidSklepik, z siedzibą 98-100 Łask, Łopatki 9, , prowadzi sprzedaż roślin i towarów ogrodniczych za pośrednictwem strony internetowej www.orchidsklepik.pl

 

 

Właściciel witryny OrchidSklepik:

OrchidGarden & OrchidSklepik Justyna Papuga 

Łopatki 9

98-100 Łask

NIP: 5342314922

REGON: 141413840

 

1- Realizacja zamówienia

 

  • Zamówienia można złożyć na stronie sklepiku www.orchidsklepik.pl. Zamówienia przyjmowane są także pocztą elektroniczną ( Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ).
  • Prosimy pamiętać o podaniu na zamówieniu swojego numeru telefonu i adresu e-mail.
  • Po wysłaniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem dostępności zamówionego towaru.
  • Po potwierdzeniu dostępność, jeśli wybrałaś/eś opcje zapłaty przelewem, prosimy o dokonanie przelewu na nasze konto.
  • Informacje o koncie można znaleźć w dziale "Skontaktuj się z nami"
  • W przypadku roślin dostawa dotyczy tylko sezonu wysyłkowego (w przypadku dużych mrozów lub upałów, wysyłka roślin może się opóźnić)
  • Dostawa tylko w dni robocze; zamówienia realizujemy od poniedziałki do piątku, wysyłka następuje  w ciągu 1-5 dni roboczych od momentu otrzymania wpłaty
  • Zamówienia z opcją zapłaty za pobraniem wysyłamy w ciągu 1-5 dni roboczych od momentu wpłynięcia zamówienia
  • w dni ustawowo wolne od pracy i święta wysyłki nie sa realizowane

 

  • Ceny widoczne na stronie są cenami brutto
  • wystawiamy faktury VAT, jeśli chcesz otrzymać fakturę prosimy o podanie danych do faktury w rubryce na uwagi od klienta podczas składania zamówienia

 


 

2- Informacje o wysyłce

  • Podane ceny nie zawierają kosztów wysyłki.
  • Rośliny wysyłane są cały rok, jeśli temperatura utrzymuje się powyżej 0st. C. Zimą przy dużych mrozach wyysłki roślin są wstrzymywane.
  • Doręczanie zamówień na terenie Polski: wysyłka kurierska  (w ciągu 24 godzin od momentu wysyłki) lub “Pocztą” w terminie podanym przez Pocztę Polskę.
  • koszty wysyłki:

wysyka

 


3- Reklamacje

Dokładamy starań, aby wysyłany towar był najwyższej jakości. Jeśli jednak otrzymane produkty po rozpakowaniu okażą się wadliwe, uszkodzone, lub widocznie chore (w przypadku roślin), wówczas każdmu klientowi przysługuje rawo do reklamacji:

  • Reklamacje muszą być składane w formie pisemnej, wysyłane e-mailem w dniu odbioru przesyłki, z załączonymi zdjęciami czego dotyczy problem.
  • W przypadku roślin wyrywanie ich z podłoża, przesadzanie i inne tego typu zabiegi, będą traktowane jako złamanie warunków "gwarancji" i nie podlegają już procesowi reklamacji i zwrotom
  • Podstawą do zwrotu pieniędzy jest odesłanie towaru nieużywanego, w niezmienionym stanie, chyba że w procesie reklamacji zostaną dokonane inne ustalenia
  • Zwracany towar powinien być zapakowany w firmowe opakowanie, w którym były do Ciebie wysłane i odesłane najpóźniej 1 dzień po odebraniu przesyłki (oprócz sobót, niedziel i Świąt).
  • koszty odesłanie wadliwego towaru ponosi firma Orchidgarden & Orchidsklepik

 

 

Sprawdź zawartość swojej przesyłki natychmiast po jej otrzymaniu!

  • Za ewentualnie uszkodzenia mechaniczne towarów w transporcie z winy przewoźnika nie odpowiadamy.
  • Jeśli paczka jest uszkodzona w transporcie należy ją otworzyć przed kurierem i sprawdzić czy zawartość nie została również uszkodzona.
  • W przepadku uszkodzenie towaru należy napisać protokół uszkodzenia, który jest sporządzany przez kurier. Należy szczególnie zwracać uwagę na treść dot. staranności pakowania. Jeśli Państwo podpisujecie się pod tym, że paczka nie została odpowiednio zapakowana, firma kurierska nie uwzględni reklamacji pomimo tego, iż paczka była wyraźnie uszkodzona w transporcie.
  • Procedurę reklamacyjną można znaleźć na stronach Fedex i Poczta Polska.

 


4- Zwroty bez podania przyczyny

  • Zgodnie z prawem każdemu klientowi przysługuje prawo rezygnacji z zakupu i prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki (bez konieczności podawania przyczyny, wystarczy tylko poinformować nas o dokonanym zwrocie). Towar prosimy odsyłać w takim stanie w jakim go Pańswto otrzymali, jeśli decydują się Państwo na przesadzanie roślin lub inne tego typu czynności oznacza że akceptują Państwo towaru i nie podlega on już zwrotom. 
  • Koszty odesłania towaru w tym przypadku nie podlegają zwrotowi, ponosi je klient, dlatego prosimy o przemyślane zakupy

 

 


 

4- Ceny

  • Obowiązują ceny podane w katalogu w dniu złożenia zamówienia.

 


 

 

 

5- Recenzje

  • Orchid Sklepik rezerwuje sobie prawo usunięcia umieszczonej recenzji jeśli uważa, że treść jest nie zgodna z celem informacyjnym tego forum, ma zawartość obraźliwą dla osób trzecich lub jest zamieszczona w celach promocyjno reklamowych.

 


 6- Ochrona danych osobowych

 


 

7- Copyright

  • Prawa autorskie do zdjęć oraz tekstów są własnością Orchid Sklepik lub ich właścicieli którzy indywidualnie pozwolili nam na ich opublikowanie w serwisie internetowym Orchid Sklepik.
  • Możesz kopiować i drukować zdjęcia i inne informacje jedynie w celach prywatnych i niekomercyjnych. Nie możesz zmieniać wyglądu obrazków lub treści bez pozwolenia Orchid Sklepik lub autora tych materiałów
  • Rozpowszechnianie, modyfikacja oraz wszelka inna eksploatacja materiałów objętych prawem autorskim wymaga zgody właściciela tych praw, zgodnie z “Ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r”.
  • Nazwy firm, ich znaki towarowe, loga i ilustracje produktów użyte na stronach sklepu, należą odpowiednio do ich właścicieli i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych oraz nie mogą być kopiowane bez zgody ich właścicieli.

 


Newsletter
  • Administrator serwisu OrchidSklepik może odwołać opcje otrzymywania newslettera jeśli wprowadzony przez klienta adres e-mail okazuje się nie prawidłowy.