Sklep OrchidSklepik, z siedzibą 98-100 Łask, Łopatki 9, , prowadzi sprzedaż roślin i towarów ogrodniczych za pośrednictwem strony internetowej www.orchidsklepik.pl
Właściciel witryny OrchidSklepik:
OrchidGarden & OrchidSklepik Justyna Papuga
Łopatki 9
98-100 Łask
NIP: 5342314922
REGON: 141413840
1- Realizacja zamówienia
- Zamówienia można złożyć na stronie sklepiku www.orchidsklepik.pl. Zamówienia przyjmowane są także pocztą elektroniczną (
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
).
- Prosimy pamiętać o podaniu na zamówieniu swojego numeru telefonu i adresu e-mail.
- Po wysłaniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem dostępności zamówionego towaru.
- Po potwierdzeniu dostępność, jeśli wybrałaś/eś opcje zapłaty przelewem, prosimy o dokonanie przelewu na nasze konto.
- Informacje o koncie można znaleźć w dziale "Skontaktuj się z nami"
- W przypadku roślin dostawa dotyczy tylko sezonu wysyłkowego (w przypadku dużych mrozów lub upałów, wysyłka roślin może się opóźnić)
- Dostawa tylko w dni robocze; zamówienia realizujemy od poniedziałki do piątku, wysyłka następuje w ciągu 1-5 dni roboczych od momentu otrzymania wpłaty
- Zamówienia z opcją zapłaty za pobraniem wysyłamy w ciągu 1-5 dni roboczych od momentu wpłynięcia zamówienia
- w dni ustawowo wolne od pracy i święta wysyłki nie sa realizowane
- Ceny widoczne na stronie są cenami brutto
- wystawiamy faktury VAT, jeśli chcesz otrzymać fakturę prosimy o podanie danych do faktury w rubryce na uwagi od klienta podczas składania zamówienia
2- Informacje o wysyłce
- Podane ceny nie zawierają kosztów wysyłki.
- Rośliny wysyłane są cały rok, jeśli temperatura utrzymuje się powyżej 0st. C. Zimą przy dużych mrozach wyysłki roślin są wstrzymywane.
- Doręczanie zamówień na terenie Polski: wysyłka kurierska (w ciągu 24 godzin od momentu wysyłki) lub “Pocztą” w terminie podanym przez Pocztę Polskę.
- koszty wysyłki:
3- Reklamacje
Dokładamy starań, aby wysyłany towar był najwyższej jakości. Jeśli jednak otrzymane produkty po rozpakowaniu okażą się wadliwe, uszkodzone, lub widocznie chore (w przypadku roślin), wówczas każdmu klientowi przysługuje rawo do reklamacji:
- Reklamacje muszą być składane w formie pisemnej, wysyłane e-mailem w dniu odbioru przesyłki, z załączonymi zdjęciami czego dotyczy problem.
- W przypadku roślin wyrywanie ich z podłoża, przesadzanie i inne tego typu zabiegi, będą traktowane jako złamanie warunków "gwarancji" i nie podlegają już procesowi reklamacji i zwrotom
- Podstawą do zwrotu pieniędzy jest odesłanie towaru nieużywanego, w niezmienionym stanie, chyba że w procesie reklamacji zostaną dokonane inne ustalenia
- Zwracany towar powinien być zapakowany w firmowe opakowanie, w którym były do Ciebie wysłane i odesłane najpóźniej 1 dzień po odebraniu przesyłki (oprócz sobót, niedziel i Świąt).
- koszty odesłanie wadliwego towaru ponosi firma Orchidgarden & Orchidsklepik
Sprawdź zawartość swojej przesyłki natychmiast po jej otrzymaniu!
- Za ewentualnie uszkodzenia mechaniczne towarów w transporcie z winy przewoźnika nie odpowiadamy.
- Jeśli paczka jest uszkodzona w transporcie należy ją otworzyć przed kurierem i sprawdzić czy zawartość nie została również uszkodzona.
- W przepadku uszkodzenie towaru należy napisać protokół uszkodzenia, który jest sporządzany przez kurier. Należy szczególnie zwracać uwagę na treść dot. staranności pakowania. Jeśli Państwo podpisujecie się pod tym, że paczka nie została odpowiednio zapakowana, firma kurierska nie uwzględni reklamacji pomimo tego, iż paczka była wyraźnie uszkodzona w transporcie.
- Procedurę reklamacyjną można znaleźć na stronach Fedex i Poczta Polska.
4- Zwroty bez podania przyczyny
- Zgodnie z prawem każdemu klientowi przysługuje prawo rezygnacji z zakupu i prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki (bez konieczności podawania przyczyny, wystarczy tylko poinformować nas o dokonanym zwrocie). Towar prosimy odsyłać w takim stanie w jakim go Pańswto otrzymali, jeśli decydują się Państwo na przesadzanie roślin lub inne tego typu czynności oznacza że akceptują Państwo towaru i nie podlega on już zwrotom.
- Koszty odesłania towaru w tym przypadku nie podlegają zwrotowi, ponosi je klient, dlatego prosimy o przemyślane zakupy
4- Ceny
- Obowiązują ceny podane w katalogu w dniu złożenia zamówienia.
5- Recenzje
- Orchid Sklepik rezerwuje sobie prawo usunięcia umieszczonej recenzji jeśli uważa, że treść jest nie zgodna z celem informacyjnym tego forum, ma zawartość obraźliwą dla osób trzecich lub jest zamieszczona w celach promocyjno reklamowych.
6- Ochrona prywatności i danych osobowych
Od 25 maja 2018 r. obowiązują w Polsce nowe przepisy o ochronie danych osobowych - RODO. RODO obowiązywać będzie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, w identycznym zakresie i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym także na korzystanie z usług internetowych, takich jak między innymi usługi naszego Sklepu Internetowego www.orchidsklepik.pl. W związku z tym firma OrchidGarden & OrchidSklepik Justyna Maria Papuga jako Administrator Twoich danych osobowych, na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako: RODO), informuje:
Administratorem Twoich danych osobowych jest
OrchidGarden & OrchidSklepik Justyna Maria Papuga
w Łopatki 9, 98-100 Łask
NIP 5342314922, REGON 141413840
Twoje dane osobowe są przetwarzane zgodnie z umową oraz obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z RODO.
Państwa dane są przetwarzane w celu wykonania procesu zakupowego na podstawie art.6 ust. 1 pkt b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych RODO.
Państwa dane osobowe będą udostępnione podmiotom zewnętrznym, z którym OrchidGarden & OrchidSklepik Justyna Maria Papuga współpracuje w zakresie usługi dostarczenia towaru zakupionego przez Państwa - kurierom realizującym dostawy oraz operatorom płatności dostępnych na naszej stronie
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres konieczny wynikający z Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta tj..
Przysługuje Państwu prawo dostępu do Państwa danych osobowych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody.
Podanie przez Państwa danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy sprzedaży.
W każdej chwili możesz skontaktować się z osobą odpowiedzialną za prawidłowość przetwarzania Twoich danych osobowych, wysyłając wiadomość e-mail na adres k
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Gwarantujemy prywatność i bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. Dziękujemy, że korzystasz z naszych usług.
7- Copyright
- Prawa autorskie do zdjęć oraz tekstów są własnością Orchid Sklepik lub ich właścicieli którzy indywidualnie pozwolili nam na ich opublikowanie w serwisie internetowym Orchid Sklepik.
- Możesz kopiować i drukować zdjęcia i inne informacje jedynie w celach prywatnych i niekomercyjnych. Nie możesz zmieniać wyglądu obrazków lub treści bez pozwolenia Orchid Sklepik lub autora tych materiałów
- Rozpowszechnianie, modyfikacja oraz wszelka inna eksploatacja materiałów objętych prawem autorskim wymaga zgody właściciela tych praw, zgodnie z “Ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r”.
- Nazwy firm, ich znaki towarowe, loga i ilustracje produktów użyte na stronach sklepu, należą odpowiednio do ich właścicieli i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych oraz nie mogą być kopiowane bez zgody ich właścicieli.
Newsletter
- Administrator serwisu OrchidSklepik może odwołać opcje otrzymywania newslettera jeśli wprowadzony przez klienta adres e-mail okazuje się nie prawidłowy.
|